Доставка і оплата \ повернення товару

ПРАВИЛА МАГАЗИНУ

Магазин So Good надає можливість замовлення Товарів на сторінці Магазину (онлайн) за допомогою процедури подання замовлення.

Магазин приймає замовлення в режимі он-лайн цілодобово, сім днів на тиждень. Замовлення, оформлені у вихідні дні, обробляються в перший робочий день, наступний за днем подання замовлення.

Клієнт подає замовлення без обов’язкової реєстрації своїх даних у базі даних Магазину.

Умовою подання замовлення є ретельне заповнення бланка та вказівка всіх даних, необхідних для зв’язку з Клієнтом та надсилання Товару.

Щоб зробити замовлення, необхідно вибрати Товар у Магазині, звернувши особливу увагу на його кількість, колір, характеристики, після чого перейти до розділу «Кошик» та продовжити процедуру замовлення, вибираючи відповідні опції подальших дій.

До моменту підтвердження свого вибору Товару за допомогою кнопки «Оформити замовлення» Клієнт може вносити зміни до замовлення, а також змінювати адресні та контактні дані для надсилання або оформлення накладної. Внести зміни до вже оформленого замовлення можливо під час дзвінка менеджера.

Підтвердження замовлення Клієнтом, натиснувши кнопку «Оформити замовлення», означає прийняття на себе зобов’язання оплати вартості Товарів та їх доставки.

У момент подання замовлення Клієнт отримує за попередньо вказаною електронною адресою (якщо адреса вказана) повідомлення, що містить дані про замовлення, кількість замовлених Товарів, вартість замовлення, обраного виду доставки та оплати, адресні та контактні дані Клієнта або смс повідомлення з номером та сумою замовлення .

ДОСТАВКА

Товар доставляється поштовими операторами «Нова Пошта» та “Укрпошта” у вигляді поштового відправлення, як по 100% передоплаті так і післяплатою ПІСЛЯ оплати авансу.

Розмір авансу залежить від суми замовлення. Якщо Ваше замовлення на суму до 400 грн. аванс становитиме 100 грн., на суму до 1000 – 200, від 1000 грн. – 300 грн. і більше.

Вартість доставки замовлення розраховується індивідуально за тарифами компанії перевізника, виходячи з ваги Товару, регіону та способу доставки.

Зверніть увагу, що при виборі доставки з післяплатою компанія Нова пошта бере з Одержувача комісію в розмірі 2% від суми післяплати плюс плату за доставку грошей Відправнику замовлення (20 грн), “Укрпошта” – 1% від суми (але не менше ніж 5 грн .).

При отриманні товару ознайомтеся з комплектацією замовлення накладної.

Посилання на складі перевізника зберігається 5 робочих днів, потім автоматично повертається

Затримки в доставці можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.

Доставка оптових замовлень здійснюється також іншими зручними для Вас транспортними компаніями.

ОПЛАТА

Після оформлення замовлення з Вами зв’яжеться менеджер, який повідомить про наявність Товару, уточнить дані для доставки та надішле смс із реквізитами для оплати.

Способи оплати Товару:

Безготівковий платіж – Ви можете здійснити оплату в інтернет-банкінгу вашого банку або у відділенні будь-якого комерційного банку.

Післяплата – оплата замовлення при отриманні у відділенні Укрпошти (за умови авансу). 

Доставка Новою Поштою здійснюється при 100% оплаті.

 

ВАЖЛИВО:

Не сплачуйте замовлення до підтвердження менеджером наявності товару на складі.

Якщо оплата не надійшла протягом 2-х робочих днів, замовлені Вами Товари стануть доступні іншим покупцям.

Відвантаження товару відбувається протягом 1 – 3 днів із моменту підтвердження оплати.

Після надсилання Товару Ви отримаєте смс із номером накладної декларації.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

Повернення та обмін товарів регламентується Законом «Про захист прав споживачів». Згідно якому, тканини поверненню чи обміну не підлягають. Так як це товар, який відрізаний на замовлення покупця.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, встановлений Кабінетом Міністрів України у Постанові «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19 березня 1994 р. № 172 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text. До цього списку входять тканини та інші відрізні товари.

Шановні клієнти, просимо вас при оформленні замовлення уважно підбирати тканину з огляду на:

  • Ширину рулону;
  • Тип тканини;
  • Напрямок малюнка;
  • Ступінь її усадки або роз’їзду;
  • Розмір готового виробу;
  • Припуски на шви і т.д.

ВАЖЛИВО: Відмінність фактичного відтінку кольору тканин із зображенням товару на сайті не може бути підставою для повернення через особливості передачі кольору кожного клієнтського пристрою окремо (монітора, мобільного телефону, планшета, ноутбука, телевізора).

Не є підставою для повернення помилка під час вказівки необхідної кількості тканин у замовленні.

АЛЕ! Ми обов’язково здійснимо обмін, якщо Ви виявили брак. Перед розкроєм обов’язково огляньте тканину.

Повернути чи обміняти тканини неналежної якості можна у нашому магазині за адресою: м. Кропивницький, вул. Соборна, 40, щоденно з 09.00 до 17.00.

Транспортні витрати, пов’язані з поверненням або обміном тканин неналежної якості, сплачує Продавець.

Повернення коштів буде здійснено на платіжну картку Покупця, з якої здійснювалась оплата, протягом 2 робочих днів після отримання товарів продавцем.

Проконсультуватися і отримати додаткову інформацію Ви можете у менеджерів по номерам зазначеним нижче або по електронній пошті:

+38066-78-123-23

+38067-78-123-23

+38063-78-123-23

+38 (099) 27-691-65 Viber

+38 (066) 35-683-16  Viber

tkani.ukr.opt@gmail.com

 

Повідомити про наявність товару Ми повідомимо Вам, коли товар знову буде в наявності. Будь ласка, напишіть Ваш E-mail і кількість товару, яку Вам необхідно (в метрах).